lv:Mūsu DNS:Autosports:CUPRA e-Racing LV/LV

CUPRA izvēlas atšķirīgu ceļu

Neizaicinot esošos noteikumus, inovācijas nav iespējamas. CUPRA Ateca un CUPRA e-Racer pamatā ir kāre pēc jaunām zināšanām un tieksme domāt radoši – nevis, kā ir, bet kā varētu būt.

CUPRA Ateca noteikti ir mainījis priekšstatu par braukšanu. Šis aizraujošais apvidus automobilis ar 300 ZS jaudu, 4Drive un DSG-7 ir sacīkšu trases iedvesmots, bet radīts ikdienas lietošanai. Un tas vēl nav viss. CUPRA Ateca apvieno sportiskumu un eleganci. To raksturo diskrētas vara detaļas ārpusē, oglekļa šķiedras spoguļu korpusi un spīdīgi melns salons.

Turpretim CUPRA e-Racer ir mainījis priekšstatu par sacīkstēm. Kā var noprast pēc nosaukuma, tas ir elektrisks sacīkšu automobilis – pats pirmais autošosejas kategorijā. 100% elektrisks dzinējs ar 680 ZS jaudu un līdz 500 kW maksimālā jauda, kas pieejama līdz 10 sekundēm. Izgudrojums, kas apsteidz laiku. Vismodernākās e-tehnoloģijas pierāda, ka visskaļākais motora troksnis nenosaka uzvarētāju. To nosaka sniegums.

Un kurš gan varētu pārbaudīt iespēju robežas labāk kā pasaulslaveni sacīkšu čempioni? Pie CUPRA Ateca stūres sēdās Andrea Dovicioso, 11 MotoGP posmu uzvarētājs. CUPRA e-Racer bija trīskārtējā MotoGP čempiona Horhes Lorenso rokās. Viņi mērojās spēkiem Kasteljoli trasē stundas brauciena attālumā no Barselonas. Šajā trasē ir sarežģīti līkumi, augstuma izmaiņas un pat divlīmeņu krustojums. Abi automobiļi sacentās, liekot lietā visu pieejamo jaudu un nepakļaujoties ierastajiem sacīkšu trašu noteikumiem. Noskatieties video, lai uzzinātu, kā viss notika.  

CUPRA logo on the CUPRA e-Racing

Galu galā evolūcija ir mūsu vienīgais uzdevums. Izvēloties atšķirīgu ceļu, mēs varam atklāt iespējas, izaicināt esošo kārtību un piedāvāt jaunu mūsdienīga sportiskuma definīciju.